Besök av en kaffedrickande vän och mycket prat

Idag började dagen rätt soft med att jag låg i sängen med ena ögat öppet och bara suckade djupt för att jag fick vila ut och har sovmorgon. Jag låg sådär i cirka två timmar tills det slog mig att Sandra skulle komma på besök och att hela lägenheten var i akut behov av dammsugning och diverse annat.

Sandra kom och lärde mig hur man gör kaffe (kan inte då jag aldrig dricker det) och vi pratade....mycket
Av någon anledning pratar vi väldigt mycket, jag har aldrig mött någon som pratar så mycket som Sandra. Det är nästan så att hon är i samma liga som jag. Det är inte så att vi har någon struktur på samtalen heller utan det är: blablabla killar blablabla ohh jag pillar lite på dina saker i rummet blablabla jag hämtar mer cola.....

Det var i vilket fall somhelst väldigt trevligt och vi kom nog fram till ett och annat vettigt. Tråkigt bara att jag inte fotade något med min kamera så jag kan lägga upp bilder men men.

Ska om en stund ta mig till Nadja då vi ska sy våra kjolar och min klänning. Känner mig pepp och det känns bra så ska vi försöka se någon film också.
Imorgon blir det efterlängtande Gudfadernmaratonet äntligen av så jag måste träna på att vara uppe sent så jag klarar mig igenom alla tre filmer.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Aha :D vad kan man bli på det? :)

Haha, usch ja! ;O När jag va liten kommer jag ihåg hur gärna jag ville bita de små rackarna i fingrarna när de grävde runder i flabben på en.

Akta så du inte blir kaffeberoende ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback