Att vara lite kreativ är alltid lönsamt att dock glömma bort att äta leder till annat

Idag glömde jag bort att äta... helt och hållet
Jag åt inget under tiden Sandra var här och jag åt ingenting efter att hon gått. Självklart straffade det sig hela genom att mitt blodsocker sjönk något enormt och läskigt när jag gick till Nadja. Trodde jag skulle svimma eller kräkas men lyckades ta mig fram och hon gav mig genast två mackor som jag svalde direkt. Sen åt jag mat hos henne också
Detta resulterade i att mitt blodsocker gick upp alldeles för fort vilket resulterade i tja...jag blir på ett ungefär som en överaktiv två åring, pratar, sjunger, skrattar och där sitter stackars Nadja och syr samtidigt som hon håller ett öga på mig så jag inte får för mig att hoppa ut genom fönstret eller så.

En av kommentarerna jag fällde under mitt rus gick ungefär såhär.

(Nadja sitter och syr tålmodigt medan jag vrider mig på golvet och pratar/sjunger)

Nadja - någon borde ge dig ett gameboy så du håller dig sysselsatt när ditt blodsocker är sådär
Amra - Ja, ja ja gameboy!!!! Typ ett sånt där riktigt avancerat spel som typ som TETRIS!

Varför jag fick för mig att tetris skulle vara krångligt är ett mysterium, nu är läget under kontroll hos mig iaf.
Vi fick min kjol och klänning klart och här kommer lite bilder på det. Måste säga att Nadja är duktig och gjorde ett bra jobb =)

image168

Detta är klänningen men ska använda den med skärp osv

image169

och här är mormorskjolen som blev ett par centimeter (decimeter) kortare

image170

Självklart bjuder jag på en bild där jag är nyduschad och ser väldigt ung ut

Kommentarer
Postat av: Sam

Haha Tetris :D.. Jag får samma typ av rus när jag har gått hungrig en hel dag och beställer Pizza på kvällen, nästan att jag klättrar på väggarna! Fast jag skulle aldrig vara tålmodig för att spela Tetris för det ;). På jobbet blir jag även kallad för Duracellkaninen pga mina lustiga blodsockerhopp =).

2008-01-19 @ 00:57:45
Postat av: Amra

Sam: ja det är ju himla skönt att du inte blir kallad dör duracellkaninen pga andra orsaker :P

Postat av: Nadja

Tack, det blev suerfint på dig så jag är själv nöjd:)

2008-01-19 @ 01:03:20
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: Nadina

Jo, jag fick ditt mail. Jag har lite att göra nu, men lovar att fixa din design! Kram

2008-01-19 @ 10:25:27
URL: http://nadina89.blogg.se
Postat av: Sandy

jag å andra sidan åt både för mig OCH dig :) hohoh, tack för pratstunden

2008-01-19 @ 19:05:22
Postat av: MANGO

åh älskar ditt hår! o jag älskar gameboy (A)

2008-01-20 @ 11:14:58
URL: http://mialia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback