WOHO TILL MIG!!!

Var på Norrköpings Tidningar, fick arbetsintyg och rekommendations brev samt ett löfte om att de hjälper mig med jobb senare i livet. Fy tusan vilken glad människa jag blev, bara hoppade omkring inombords av glädje.

Fick även tag på Psykologi läraren som lät skitsöt på telefon så jag lugnade mig lite. Fick tydligen MVG på uppgifterna jag gjort hittills så det känns ju inte lite skönt!
Gjorde även teoriprov i mitt nya fina program här på datorn och jag kan allt inför nästa lektion.

Jag skäms lite för att det går dåligt, jag får säkert en sten i huvudet eller ramlar nedför trappan här hemma.

Önskar jag kunde skriva en mer deprimerande blogg ibland, ni vet gnälla på något och vara miserabel, men det är jag faktiskt inte. Jag är inte alls tjurig eller missnöjd

Jo, jag önskar ibland att jag inte min lathet slog till eller att jag var en såndär social människa som alla diggar men det gör mig inte nere direkt.

Mina största utmaningar just nu:
1. Hur tusan ska jag klara att vaccinera mig om 5 dagar?
2. Jag klarar inte att få till ett bra tal...

I - lands problem, I - lands problem

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Naaauw! Hahaha! Men landet kommer till slut ;P

Meeen.. Ditt projekt lät superroligt. Men vårt är mer för att hjälpa andra typ. Haha! Eller nåt sånt. Jag vet inte.

Den handlar om en pojke som blir sexuellt utnyttjad av sin far men som tvingas fortsätta träffa sitt pappa..

Vrf skulle du inte kunna vaccinera dig då? :S

Postat av: Mathilda

hha, klockrent! :D
svar: alla mina speciella strumbyxor är mammas, men de blommiga är inhandlade på lindex, och var hon köpt de med ansikten vet jag faktiksr inte, misstänker typ tyskland eller ngt!
tack, kramkram

2008-02-20 @ 21:55:42
URL: http://thildastyle.tjejsajten.se
Postat av: Phil

sant, men en vanlig mobiltelefon har ofta en skärm på ca 1,5-2", 7" är mer än tre gånger så stor. Lycka till med ditt tal, hoppas det kommer att gå bra =)

2008-02-21 @ 11:16:44
URL: http://buymylove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback