Vardagsstress

Klockan är knappt 14.00 och jag har gjort tonvis emd saker men har tonvis kvar.
Idag har jag som vanligt varit på bibban och pluggat men det var helt omöjligt att koncentrera sig eftersom nån liten bebis skrek så hela lokalen ekade. Måste varit pinsamt för mamman som inte kunde göra så mycket.

Efter bibban var det dags för att se min syster uppträda i Hörsalen. Hon dansar bosnisk folkdans och jag blev sådär storasyster stolt när jag såg hur duktig och vacker hon var.

Snart ska jag iväg och vara lite journalist och intervju en dietist som ska förklara för mig varför ungar blir så feta idag. Sen ska jag fika med Mathilda och efter det är det dags för första teorilektionen. Är väl meningen att jag ska plugga nåt mer efter det.

Önskar ibland att jag hade mer slötid men det är lugnt.

Ja just det, idag kändejag mig riktigt cool när alla kompisar till min lillasyster tittade respektfullt på mig för att jag var äldre än dem, till och med den otrevligaste och kaxigaste av dem alla var tyst som en mus.

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

jag antar att du inte såg klippet.. det var iaf klipp från filmen hot shots,,, så rambo suuuger!! :D

Postat av: Fridah

**jaa, de är ju så, hihi ;:D äsch:)

2008-02-14 @ 14:32:02
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Matilda

Ja, ibland skulle man verkligen göra vad som helst för att få lite extra slötid.

2008-02-14 @ 14:44:52
URL: http://matildafrisk.blogg.se
Postat av: Maja

Det är från person till person. Äldre människor har ofta svårare att få tillabx sin "gamla kropp". För mig var det inte speciellt svårt. Min mage kom i "form" ganska snappt efter förlossningen. Nu kan jag nog säga tt min mage är nestan helt återställd. Lite ljusa bristingar finns ju kvar, men som sagt : en krigare har många ärr haha :). Men dom bleknar mer och mer och många säger att dom nästan inte syns. dessutom var inte min mage så enormt stor heller. Det är också från person till person. De behöver heller inte ha att göra med hur stort barnet är uatan hur ens egen kropp är uppbyggd. Kan tänka mig att ju fler barn man skaffar desto svårare är det att få till en snygg mage. Hoppas du har fått svar på din fråga :)
/Maja

2008-02-14 @ 15:09:04
URL: http://ViUngaMammor.blogg.se
Postat av: Linda

S: Det är såpass alltså? Hahaha! Min mamma försökte rymma från britsen och sen spydde hon ner doktorn innan dom plockade ut mig. Kejsarsnitt som sagt ;P

Btw, min morfar är bäst. Han har alltid roliga ord för sig..

2008-02-14 @ 18:28:12
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback