Tv Program

Känner mig lite dålig för att jag vaknade överdrivet sent idag, runt kl 10.30 närmare bestämt.
Jag är ingen morgonmänniska men gör allt som står i min makt för att vara det men lyckas ändå inte vakna så tidigt som jag vill.

En sak som jag sitter och funderar på men inte riktigt förstår: varför är människor (speciellt tjejer) så himla fascinerade av serier och program som gestaltar ett gäng rika och snygga ungdomar på andra sidan havet? Jag vet inte men jag förstår inte ens hur man relaterar till dem eftersom de flesta inte har föräldrar som äger flera miljader och kan ge dem ett Paris Hilton liv.
Tycker att det ska vara lite mer ubildande och mer vettiga program på TV, börjar bli en aning less på att allt bara handlar om yta och image när det finns så mycket mer.

Idag blir det att fortsätta med teorin och ta mig upp till Norrköpings Tidningar för att få arbetsprover och rekommendationsbrev inför min skolansökning nästa månad. Ska försöka ta mig till träningen ikväll också.
Känns som en allmänt produktiv dag om jag lyckas komma igång!

Kommentarer
Postat av: anja

Jag tycker hon är jätte snygg.
Kram kram

Postat av: Phil

Gör det=) skriv gärna tillbaka sen och säg vad du tyckte om filmen :)

2008-02-20 @ 12:23:09
URL: http://buymylove.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

haha polsk prostiterad lät dock kul men det är inte rätt att skriva så i bloggen kanske :D

2008-02-20 @ 13:45:24
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se
Postat av: Mr. Pitt

mjo faktiskt.. jag är inte de minsta höger.. eller nja ganska pyttelite iaf, jag är bara en sånn som värnar om rättighet utan censur, även om jag inte tror på åsikten själv... :)
som sagt löjligt :D

2008-02-20 @ 13:52:44
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback