Ibland inser man att man tycker om familjen

Jag tycker om min familj det gör jag, trots allting som vi har gått igenom och allt som har hänt har vi på vissa punkter mer sammhörighet och förståelse för varandra än vad jag sett någon annan ha.

Idag var en sådan dag då jag faktiskt var nöjd och kände deras stöd, stolthet och kärlek för mig. Var och övningskörde med mamma och pappa, anledningen till att de båda är med är för att pappa är lika tålmodig som jag (alltså ingenting alls) och mamma står för den oroliga delen som ska hindra mig från att gasa på och tro att jag kan köra igenom rondeller. Det gick faktiskt bra och jag blev sådär nöjd över mig själv för att jag kom ihåg rätt mycket ändå sen jag sist körde vilket var ett bra tag.

En sak som gjorde mig galet glad idag var att pappa imorse kom med en gramofon (vinyl) som han köpt till mig. Jag hade ingen aning om att jag skulle få den och jag hade tänkt spara pengar för att köpa en senare! Så nu har jag verkligen allt jag vill ha i mitt rum. Fick även nya högtalare och en ny center som vi lyckades gräva fram i källaren. Mamma ställde upp och tvättade mina fönster och gardiner och jag beundrade vå rnya bakgård som jag inte sett på ett år.
Har annars suttit med teorin väldigt mycket och känner att det fastnar rätt bra, tänker dock inte ha några förväntningar inför delprovet på måndag så slipper jag bli så besviken om det inte går vägen.

Känner mig fortfarande som om min tolerans gentemot andra inte är i form än då jag tycker allting känns så oviktigt. Vad är det folk gnäller om hela tiden? Jag vet inte riktigt men jag hoppas jag kommer i form snart då det inte ger mig så mycket att tala om för folk vad jag tycker. Blir bara blähä av det hela sen, vissa är nog inte funtade till att ta kritik misstänker jag!

Kastar ett öga på melodifestivalen som hölls i Linköping ikväll, undrar varför jag inte gick på det? En bosnisk kille är med och han sjunger på bosniska. Var faktiskt lite kul att se att det kommer in bidrag även på andra språk.
Jag menar ingen sjunger ju knappt på sitt lands språk utan alla går ju över till engelska eller andra språk.
Dock så måste sverigedemokraterna och andra rasister rasa över denna skam och börja predika om hur svenskarna försvinner som ras osv osv. Ska bli kul att läsa sen i vilket fall.


Kommentarer
Postat av: mathi

den där bosniska sångincidenten tkr jag är intressat :D
svar: okej, härligt, lindex är faktiskt väldigt underskattat! hoppas du trivs med dina nya strumpisar :)
jag blir borta i en vecka, massa najs
ha en finfint lov! kramar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback