Hahahaha

Ibland hittar man så roliga saker om kändisar

Klicka här

Kommentarer
Postat av: Mr. Pitt

nja inte direkt gore, mer av psykologiskt påfrestande film :)
jag är inte så mkt för slasher\gore filmer som guinea pigs filmerna.. tycker att en film ska ha en bra mening, inte bara en massa slakt...

Postat av: Tanja

Ow! nu skrev jag värsta här .. sen bara; "sidan kan inte visas". Pallar inte bloggen ibland alltså xD
Jaja, hur som helst;

Jag har aldrig sovit i min brors säng innan, men det är så skönt när han är borta, för man saknar honom inte lika mycket då. Älska småsykon alltså, jag vill också ha ett!

HAHAHA xD Tantjävel!

Då va det inte så konstigt att jag inte visste vem han var ju ;P Jag är mer för R&B :)

Klart! jag vill också skriva i massa tidningar :D

btw; Inlägget om Aretha Franklin fick mig verkligen att le :D

2008-02-11 @ 22:28:36
URL: http://Tanjan.blogg.se
Postat av: Linda

S: Det var såpass alltså? Vad gjorde hon som var så dåligt nu? :)

Btw, gick det bra med pluggiset? ;P Allt är klart nu? :D

2008-02-11 @ 22:56:54
URL: http://liiiiinda89.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback