En rätt bra dag

Låååååång dag
Var på Folkbladet idag och hämtade ut böcker jag skulle recensera. Det var kul att träffa alla och jag flörtade till max med en viss person ^^
Pratade även med chefen och han sa en sak som gjorde mig till en väldigt glad flicka.
Efter det var det dags för teorilektion och jag satt längst fram denna gång. Det var en aning bättre denna gång och jag förstod mer men fortfarande inte bra.
Bokade även tid för att göra det första delprovet innan teorion på måndag samt första körlektionen på onsdag.
Jag och pappa ska övningsköra imorgon och sen hela helgen så jag hinner ta igen alla grunder ordentligt.

Känner mig rätt småirriterad ibland, som om jag har svårt att fokusera på människor utan istället ser alla deras fel och brister och så stör jag mig på dem.

Här kommer lite information om hur jag är om någon vill veta:

Lejonet

Lejonet har länge varit en kraftfull symbol för människan. Tapperhet, mod och ädelhet förknippas gärna med lejonet, och dess forntida betydelse kan vi bara ana, till exempel som förebild till den Egyptiska sfinxen. Lejonet ser sig själv som ledaren och kräver att bli placerad i toppen, både socialt och arbetsmässigt.


Lejonet har ofta ett storslaget sätt, men uppskattas ändå då han är generös och varmhjärtad. Stoltheten och attityden kan dock ibland resultera i ett slösaktigt beteende. Stoltheten kan också göra det svårt för honom att ändra sig när han väl har fattat ett beslut eller skapat sig en uppfattning om något. När han råkar på motstånd eller blir attackerad så ger han inte vika en tum.


Element
: eld Kvalitet: fast Polaritet: positiv
Nyckelord:
Solen, skaparkraft, styrka, faderskap, kunglighet, mod, ledarförmåga, metallen guld och lördag.
Positiva karaktärsdrag: självhävdande, generös och ledartyp.
Negativa karaktärsdrag: arrogant och makthungrig.
Människokroppen: hjärta, rygg och hals.


Kommentarer
Postat av: Phil

klart du gör :P

Postat av: Mr. Pitt

Det jag menar.. rasister är söta :) mjo jag brukar avsäga mig kärleksfilmer också... men jag kände tvungen... och den var faktiskt bra :D

2008-02-22 @ 08:55:05
URL: http://recipeforhappiness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback