En positiv dag

Idag har det känts jäkla bra med allting.
Imorse hämtade jag ut böckerna jag ska ha innan första teorilektionen på torsdag. Jag känner mig pepp.
Jag gjorde även klart en massa plugg och känner mig glad.

En sak hände också idag som jag bara älskar och som jag faktiskt sällan upplever i Sverige. Det händer dagligen och ibland flera gånger om dagen i Bosnien men sällan här.
Jag talar om: spontanfika
Ni vet när man bara stämmer träff med någon kompis lite löst och så helt plötsligt blir man ett litet gäng som dricker öl (dock inte jag och Sandra) på en tisdags eftermiddag och prata och skämtar om livet.
Det hände idag på Världens Bar och det kändes riktigt mys. Jag bara slappnade av och pratade med killarna jag lärde känna. Efteråt var jag sådär glad i magen och gick hem och pluggade.

Negativ sak är att jag inte ätit ordentligt eller inget alls idag. Det blir lätt så för mig vissa dagar när jag har mycket att göra. Min hunger sätter inte igång förrän jag slappnar av.

Fövrigt så spelar Kent nu på lördag och på fredag ska jag ut, det verkar bli en riktigt bra helg det här.
Imorgon bär det av till spinningen igen och göra sig av med överblivet McDonald's!

Kommentarer
Postat av: anna

jag har gått folkhögskola - www.hellien.fhsk.se . Jag gick där mellan 2001-2003 och 2006-2007.
De två första åren jag gick där är bland det bästa jag gjort i mitt liv.
Sättet man pluggar och lär sig, atmosfären och blandningen av människor, bakgeunder och åldrar =)

Postat av: Fridah

**jaa, sommmar, åååh ge mig:D ..

tvspel är ncie =)

2008-02-12 @ 22:32:54
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: anna

http://www.helliden.fhsk.se/ är adressen..funkar inte länken direkt så klistra in den i adressfältet.

Ja jag jobbar med det som jag pluggade till/med där..fast jag har startat eget företag inom de områden jag läste - foto,illustration,grafisk design.
kram!

2008-02-13 @ 00:28:37
URL: http://pyttis.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att allt går bra för dig=). snyggt du har fixat sidan med.

2008-02-13 @ 09:08:05
Postat av: Amra

Anonym: tack så jättemycket =) men vem är du?

2008-02-13 @ 09:48:08
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback