En person värd att hyllas här

Det är faktiskt inte ofta jag stöter på någon som är riktigt snäll mot mig
Som hjälper mig med något jag har så svårt för eller som har det enorma tålamodet för att stå ut med mina känslostormar och utbrott.


Samuel Haggren är en sådan person och vän som hjälper mig.
Han har exempelvis idag hjälpt mig att efter någon timma av utbrott, ilskna tjut och andra sammanbrott installerat ett teoriprogram som är minst sagt skitbra på min dator. Detta kommer göra att jag kan klara teoriprovet inom en månad.
Inte nog med det, han sitter nu och fixar med ett officeprogram på min dator och vägleder mig som om jag vore en efterbliven fem åring. Utöver allt detta så har jag ett nytt virusprogram som verkar superbra.

Samuel Haggren förtjänar absolut att utnämnas till en av Sveriges absolut snällaste personer som har modet, styrkan och tålamodet att stå ut med en inte så lugn och opassionerad bosnisk kvinna!

Kommentarer
Postat av: Sam

Haha, tack! Vilken hyllning =) Jag skyller ifrån mig blyg som jag är att serva och fixa är vad jag arbetar för =)

2008-02-19 @ 21:17:54
Postat av: Mr. Pitt

Nä jag vet inte vad jag har att säga dig :) min muslim kompis säger att han inte bryr sig, men han hatar om man trycker ner på hans tro... nogför vem gör inte det? :) vad tycker du om teckningen då?

Postat av: Phil

HD-DVD är en uppgradering av DVD tekniken och skivorna rymmer upp till ca50gb Blue-Ray är en sk. blålaserteknik och rymmer upp 200gb. =)

2008-02-20 @ 04:15:37
URL: http://buymylove.blogg.se
Postat av: Phil

Jag tycker verkligen att du ska se filmen, men ha inte för höga förväntningar bara.. så den inte förstörs för dig
:P

2008-02-20 @ 04:18:29
URL: http://buymylove.blogg.se
Postat av: anja

Hoppas du får en bra dag, kram kram

2008-02-20 @ 09:00:10
URL: http://justsweet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback