En dag med lillasyster

Imorse vaknade jag och inom en timma stod jag utanför biblioteket en kvart för tidigt och väntade på att det skulle öppna. Kände mig liten igen och nörden i mig blomstrade fram

Jag spenderade någon timma på ett tyst bibliotek och fick massor med plugg gjort. Åkte hem och tjattrade i telefon med Mathilda och Sandra vilket sen kändes bättre.

Nu har jag precis kommit hem från bio och McDonald's med min syster. Vi såg på National Tresaure och jag kan faktiskt rekommendera den om man vill ha rolig action som bara underhåller. Alla Hollywwod klicheer var med men det var ändå bra.

Orkar inte lägga in bilder ikväll då blogg.se är det segaste någonsin.

Kommentarer
Postat av: Linda

S: Sounds great. Jag ska plugga imorn jag med. Idag var jag ju i Malmö hela dan så.. Men men. Jag ville ju att mina skulle gå vidare till finalen ju!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback