Äntligen slötid

Jag är klädd i en vit - shirt som jag fick med mig hem från någonfest för någon tid sen.
Jag känner magen kurra lite och funderar på om vi har nyponsoppa eller gott bröd hemma?
Jag fick nyss veta att mina distansstudier fortsätter trots att jag fick hem ett brev som sa icke
Jag sitter bara här och suckar djupt och nöjt

Jag har slötid, jag gör ingenting, snart kanske jag tvättar håret, det är nog såhär det är att vara lite hög eller så

Ikväll är det utgång som är planerat, vet inte riktigt hur pepp jag är än men det kommer väl under dagen
Är väl nog meningen att jag kanske ska plugga och städa lite här i rummet men jag vet inte, det beror helt och hållet på om jag ska ta och ha slötid hela dagen eller inte

Egentligen har jag inte tid med någon slötid men jag tänker ta det i vilket fall. Jag håller på och läser en bok som handlar om att stressa ned och leva livet nu och försöka undvika att bli en sådan som missar livet för att en massa händer.
Jag drämde precis den boken i väggen nu.......det kändes bra. Jag blev stressad av att hela tiden uppmanas till att stressa ned...

Nu går jag iväg och kanske bäddar sängen
Hoppas lite på att alla någon gång får tid att bara mitt i all stress träffas av något i huvudet och bara bli-----luuuuugnaaaaaa


Kommentarer
Postat av: fridah

** heej:) tack för varningen =) men detta är inget vanlgit teelfonjobb som tur är :D .. en kompis pojkvän har jobbat där i två år och är helnöjd som tur är :) , så det blir nog inga porblem. man fick skicka ansökningar och sådant, och sedan itnervju så dem är ganska seriösa iaf :) om inte annat får jag väl sluta :D ihih

Postat av: Cassie

Va fin blogg du har! (:

2008-02-15 @ 11:45:41
URL: http://cassie92.blogg.se
Postat av: Caroline.

Bebisen är beräknad till den 6 april. Jag är 21 : )

2008-02-15 @ 11:56:11
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Caroline.

Det känns bara kul, jag längtar : ) Haha hur man nu kan längta efter någon som sägs göra så ont. Det värsta med hela förlossningen tror jag blir resan in med bil. Jag är livrädd att jag inte ska hinna in till sjukhuset. Det är den största rädslan annars så känns de bara positivt.

2008-02-15 @ 15:40:48
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se
Postat av: Caroline.

Jag är färdig pluggad för ett bra tag framöver. Är utbildad Undersköterska. Har studerat på Komvux till det. Men jag går en tillägs kurs just nu fast den är bara engång i månaden så det är inget som tar på krafterna. Eftersom att jag studerar på komvux har jag också kunnat jobba en massa. Jobbat inom vården med handikappade på ett boende. Så jag har mitt på det torra. Min sambo (barnets pappa) är i fullgång med att söka jobb nu och det ser riktigt lovande ut. Så vi kommer klara oss alldeles utmärkt. Medtanke på att jag har jobbat har jag ju också tjänat ihop till en bra föräldrapenning.

2008-02-15 @ 23:05:00
URL: http://EnFilurIMinMage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback