Vad är grejen?

En ny kategori kommer införas här snart. Den kommer heta "vad är grejen" och ta upp saker jag verkligen inte förstår.

Som exempelvis nu:

Vad är grejen med att ringa mig flera gånger i rad, vägra säga vem man är men ändå vilja prata med mig?
Du killen som ringde har jag en sak att säga till: Inte intresserad

Och du "Robban" som just addade mig på msn. Vad är grejen med hela dig? Du har addat mig, du känner mig inte, vill inte säga vem kompisen du fick min msn av är men du vill ändå prata?
Samma sak har jag att säga till dig: Inte intresserad

Vad fan är grejen med killar i allmänhet?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är grejen med dig? Stoltsera med att en kille ringt till dig...första gången förstår jag?

2008-12-09 @ 19:11:16
Postat av: Jimmy

Tja Amra! Kul att du läste min blogg, blev lite ledsen när du påstod att jag försöker härma schulmanbröderna. Jag försöker inte härma dem, det är såhär jag skriver! Däremot vill jag poängtera att jag beundrar dem oerhört mycket! Tycker deras humor är genialisk. Jag delar naturligtvis mycket av de dom tycker är roligt med dem, så det är nog därför du kan tycka att våra bloggar är liknande. Men jag anser att min humor är lite grovare och inte lika underliggande. Jag sysslar ju inte så mycket med kändismobbing. Jag har ju inte riktigt dom resurserna, och hade jag det hade jag ställt till med riktiga skrattfester. Du skulle bara se hur mycket elände jag och några polare åstakom för någon sommar sedan i stockholm, när vi hade videokamera och massa kändisars nummer. Oj oj oj.

Hoppas att du finner min blogg någorlunda läsvärd. För jag menar, jag är en ung kille, det är omöjligt att jag skulle klara av att komma upp i schulmanbrödernas nivå, det ska jag inte ens klara. För att nå dit krävs grymt mycket mer erfarenhet. Du får försöka att inte jämföra min blogg och det jag skriver med dem allt för mycket. För visst måste jag väl ha publicerat något som du tyckte var roligt, trots att det inte höll 1000apor nivå?



Tack för att du tog dig tid att kritisera mig. För utan kritik står man bara och stampar på samma ställe.



Jimmy



bloggenistenen.blogg.se

Postat av: Amra

anonym: haha ja förstå gången någonsin! jag blir så överlycklig varje gång främlingar ringer mig flera gånger i rad och vill prata utan att säga sitt namn! kan inte beskriva den lycka jag känner så jag var bara tvungen att skriva ned det här i bloggen! du vet vi flickor som aldrig får uppmärksamhet måste göra det så stort som möjligt när vi väl får det! En sak som dock gör mig ännu mer lycklig (om det nu är möjligt) är när anonyma människor kommenterar här i bloggen!



2008-12-09 @ 20:15:45
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se/
Postat av: Toni

Haha, "Anonym" verkar vara en riktig festprisse. Mest komiskt med totalt onödiga påhopp...



I alla fall, vi får pratas vid nån kväll på MSN (hade filminspelning den här kvällen/natten), så ska du få höra de senaste turerna. Du kan gissa hur det har varit. Har känts bra att ha ditt stöd.

2008-12-10 @ 02:35:07
URL: http://kamratsavela.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback