Okej, lite uppdatering

Mycket bra och kul saker händer fortfarande. Idag köpte jag exempelvis ett par svarta chinos för 149 kr på Vila. Det var billigt och jag inser att jag är efter med chinos men vad fan. Jag fastnar aldrig för trender när det är en trend, oavsett vad det gäller. Nu tycker jag dock det är snyggt med chinos, nu när inte varenda brud bär dem till ett ribbat linne och ett stort halsband runt halsen. Jag har inga jeans så det fick bli dem här eftersom jag inte är så tokig i jeans. Har kanske även hittat min nyårsklänning men har inga skor till, får se om jag köper några eller lånar ett par av Enas skitsnygga.


Det var inte jeans eller klänningar jag skulle prata om. Jarno har ordnat så att jag och han får åka iväg själva till en gullig stuga som ligger en timma bort från Amsterdam. Vi betalar ingenting och kommer bo där från måndag till fredag veckan efter att jag kommit dit. Jag är helt galet glad eftersom det betyder flera, flera dagar i Amsterdam!!!


Är dock stressad över allt som ska fixas och köpas nästa vecka. Fördelen med att ha en pojkvän som inte kan ett ord svenska är att jag kan skriva att jag imorgon ska fixa med hans julklapp. Löjligt nog har vi snart varit tillsammans i fem månader och inget bråk än? Undrar om det bara kommer flygande en dag och så slår vi ihjäl varandra eller något?



Igår var jag på fest som hölls på Trappan. Bosniska studenter hade ordnat med den och det var skitkul. Bäst var ändå förfesten tycker jag, hoppas vi kan festa så fler gånger snart. Det här med att flytta hem har inte alls varit så farligt faktiskt.  Nästa vecka ska jag fika med alla innan jag drar till Holland på fredag!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback