Okej vad fan är detta för något?

Konstigt djur:

Kommentarer
Postat av: ellinor

mm, aa jo det är flera som sagt så, man märker dom så åker man ju dit :/ men en killkompis kände tydligen vakterna så har vi tur nästa gång kanske vi kommer in (a) hehe jo det är rätt kul, kunde dock vara roligare men men, nae vi har inte träffats nångång efter blinddaten, pratar bara på msn och sådär, vist att jag inte märkte sån står åldersskillnad men han märker ju av den mer än jag , vilket som sagt gör allt mkt svårare :/ men men vi får se hur det går, jag vill träffa honom nångång mer i mitt liv iaf ;P har ju bestämt lite vad vi ska göra nästa sommar, men vill gärna se han nångång innan. men vi får se helt enkelt :) aa okej, hehe va kul :D men bor han i sverige ? idag vet ja inte vad jag ska göra, får se, vädret är ju inte så kul, men men ;P själv då ?? Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback