Hej, jag lever

Tänkte lite snabbt meddela att jag lever och faktiskt har det rätt bra. Mitt rum är bättre än väntat och så är folket jag kommer överens med också. Självklart har jag lyckats lokalisera idioterna också men mer om det senare. Utbildningen har inte börjat riktigt än utan det har varit mycket information och dylikt de senaste dagarna. Det blir mycket dötid när ingenting finns att göra men samtidigt får man tid att lära känna alla som jag bor med.

Det kändes underligt till max att bli lämnad ensam här men nu efter några dagar är det faktiskt rätt okej, jag klarar mig och jag har för det mesta rätt kul.


Ikväll blir det insparksfest för ettorna och jag har för första gången i hela mitt liv handlat vuxendricka. Jag saknar några där hemma i Norrköping men vi träffas nog nu till helgen när jag kommer tillbaka. Jag saknar Jarno något enormt också men snart väldigt snart är det den 29:e.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Postat av: Sanna

Godmorgon :)

Svara gärna på frågan i min blogg i mitt senaste inlägg:)

Ha det bra.

2008-08-20 @ 10:18:42
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Michelle

Du verkar ha det bra, det glädjer mig =) Jag vill höra allt när vi väl ses! Mest nyfiken på idioterna faktiskt, haha. Grattis till första system-besöket =) Vi hörs vännen!

2008-08-22 @ 12:01:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback