Bloggbesökare med dubbelmoral

Uppenbarligen finns verkligen ingenting att göra. Det regnar bara, det regnar och det regnar och så regnar det. Det enda roliga jag gjort idag är att jag pratat med Jarno (yes I'm talking about you if you read this). Tekniken är så framskridande att vi kan prata via webcam och mikofon på msn.

Jag tänker gå ut och gå snart trots det här äckliga regnandet. Klarar ej av att sitta inomhus såhär länge.

Funderat på det här med att det blir en sådan hysteri när vissa bloggare skriver provocerande inlägg. Visst det är hemskt när Blondinbella eller liknande skriver att de bär päls med döda djurs huvuden på. Det är hemskt men är det inte underligt att folk stödjer hennes köpande genom att fortsätta läsa bloggen? Hon lär ju inte tjäna lika mycket pengar om alla som tycker illa om henne slutar klicka sig in på henne blogg? Underlig dubbelmoral det här, störa sig på något/någon så mycket men endå fortsätta gynna detta för att sedan klaga igen?

Kommentarer
Postat av: jayne

Ja du...jag är ingen Blondin bella koll bloggare... har hon skrivit så??

Däremot förstår jag inte dessa som går in på andras bloggar och skriver elaka kommentare...precis som du säger så stödjer man ju dem på detta sätt...

Ja...dubbelmoral

Postat av: Jarno

Woohoo I understand a bit of that post! Good to know the words webcam and msn are the same in Swedish as in Dutch...My Swedish understanding will be up and running in no time ;)

2008-08-06 @ 00:47:02
Postat av: sarah

Åh tusen tack vännen! :) .

Hihi . du får läsa på bloggen efter helgen vad det är förnågot som händer ;) . Vågar inte skriva nåhot om en viss person läser :P . hihi . KRAMAR!

2008-08-06 @ 10:09:29
URL: http://sarahsglitter.blogg.se/
Postat av: Toni

Jag håller faktiskt med, och det är därför jag aldrig varit inne på hennes blogg, alex shu-vadfanhannuheter eller nån annan onödig människas blogg och läst. Jag tror inte jag skulle tycka att det var intressant, och vad en societetsflicka från stockholm tycker är för min del bara slöseri av min tid.



(svar på blogginlägget: Jag gör inte så mycket i kalix. Dricker öl och väntar ut tiden. Läser en jävla massa typ. Ja man kan lätt bli lite nostalgisk, när jag åkte upp med tåget passerade jag norrköping och stack ut huvudet när det stannade på stationen. Hade stor lust att kliva ut och sätta mig på Världens. Antar att jag får ta ett återbesök någongång i framtiden. Men jönköping känns bra alltså? och nej, jag är inte avundsjuk på att du ska få en tvåa. Du har ju sett mitt gamla rum. Det var ju nästan lika stort...)

2008-08-06 @ 20:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback