Allmän uppdatering i ett inte så allmänt tillstånd

Det var en kul ikväll igår. Det var det
Mathildas hår blev fint (jag färgade påverkad av roliga drinkar). Jag ser lyckligare och gladare ut på grund av min holländare säger Mathilda. Vad bra tyckte jag då, för om jag inte minns fel såg jag inte riktigt ut så för två år sedan.

Vi pratade och "catchade upp". Idag kommer dock straffat för min del. Jag säger det ännu en gång.
 - Jag lovar att för resten av mitt liv bara dricka vatten och nyponsoppa!

Min fina har landat i Holland och sitter nu på en buss hem till sin stad. Saknar och tänker på honom ofta.
Förövrigt så har jag nog rätt finfina föräldrar som båda anstränger sig för att fixa allt inför min flytt och finnas här. Det gör mig rörd och tacksam.

Nu ska jag sluta skriva här och återvända till mitt saltakeks ätande och funderingar kring vad jag behöver köpa pch göra innan jag byter hemadress.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback