Känslan av att vinna saker

Jag har många gånger tidigare blivit erbjuden att vinna saker över Internet, eller fått hem erbjudanden i brevlådan, blivit tipsad om saker och ting men alltid bara ignorerat och avfärdat det som dumheter och ytlighet.

Vilket jag nog fortfarande tycker
MEN
Fy tusan vad det är kul att få hem saker helt gratis utan att betala ett öre för dem bara för att man samlat lite poäng på nån Internet sida eller så! Idag fick jag exempelvis hem smink och om någon dag kommer mer, bara sådär väldigt enkelt utan att porto eller något behöver betalas. Det är tur att jagupptäckte detta med tanke på att jag om någon månad kommer vara fattig student och hela kittet.

Gratis är helt enkelt godare än att betala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback