Glaaaaaaaaaad!!!

Det jag inte vågade skriva om av rädsla för att det ej ska slå in har slagit in.

Idag blev jag kallad för intervju till båda mina folkhögskolor i Ljungskile och Ädelfors. Det innebär att jag åker till Jönköping/Vetlanda på onsdag kväll och är där hela torsdagen. På fredag åker jag till Göteborg och är där hela dagen.

Jag är så himla glad och lättad just nu, jag fick båda jag ville ha liksom. Vet också att detta kanske innebär att jag inte kommer in slutgiltiges på skolan men vad tusan någon chans finns det ju!!!

Kommentarer
Postat av: Michelle

JAAAAAAAAAAAa, grattis!!! Jag sa ju att det skulle gå vägen, att du skulle få gå på intervju till båda!! Fan vad glad jag blir för din skull, håller alla tummar, det vet du! =)=)
*
Tack för din fina kommentar hos mig, det värmer! (L)

Postat av: Nadja

Yeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey:D;D lycka till babe, jag visste att du bara oroa dig massa i onödan!

Pusss

2008-04-29 @ 18:59:15
URL: http://thencloset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback