Ett sammanfattande och inte så djupt inlägg

Okej nu jäklar ska det skrivas.
Idag fick jag veta att jag tydligen får skatteåterbäring och att jag måste deklarara! Spännande, lite vuxenpoäng till mig alltså. Det jag också fick reda på är att jag tydligen i år får tillbaka pengar som jag skattat, jag blev helt vild av glädje när jag såg summan för detta innebär faktiskt att jag har råd att resa var tusan jag vill i sommar!

Imorgon sätter dessutom hårdträningen med två pass på raken med Mathilda igång och på torsdag blir det gym, jag känner mig peppe och redo. Jag har klippt mig också men alla som känner mig vet att den enda skillnaden är 2cm kortare hår och att det är plattat. Blev lite förvånad över hur långt det egentligen är som rakt och nu ska jag inte duscha på någon vecka för att behålla det.... eller ja jag lär väl duscha men kommer inte platta det själv nångång.

Jag har förövrigt början och slutet klart på det personliga berevet till skolan och vet två personer som ska få läsa det innan jag skickar det varav den ena ska kommentera min krönika jag är klar med.

Det blev lite ytlig och allmän bloggning nu men jag är alldeles för rastlös för att sitta stilla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback