En mysig vardag

Igår kom Nadja över och såg på film med mig. Det blev tredje delen av piraterna på Karibien som visade sig vara riktigt bra. Jag blev ordentligt avtänd av tvåan som var så kass men denna var riktigt rolig och underhållande. Den var så bra att jag hoppas lite på en fjärde del.

Jag och Nadja bestämde att vi bokar vår Italien resa nästa helg samt att vi ska ordna med finfina inbjudningskort till vår 20 års fest. Känns riktigt kul, nu gäller det bara att bestämma vilka som ska bjudas och vilken restuarang det blir.
Idag blir en rätt lugn dag, ska övningsköra strax men tänkte ge mig ut och springa på kvällen. Jag missade träningen imorse men är lite sugen på att springa och se hur mycket bättre kondition jag fått egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback