En liten uppdatering

Jag är numera en kvinna med linser och en ifylld väldigt mycket snyggare tatuering. Min vän Mathilda är numera likaså en tatuerad kvinna.
Annars så hnder saker i sin stadiga fart som vanligt och allt går framåt.
Min fina mamma fyller år imorgon så det blir middag ute och presentutdelning. Efter det senare på kvällen skajag och Berina ta oss till Söderköping hem till Mathilda och hennes syster Emma-Li där vi ska umgås och ha det mysigt.

Jag har nu också börjat titta på Twin Peaks och redan sett klart första säsongen, känner att jag kanske förlorar vettet om jag inte får se mer väldigt snart. Det är en sådan serie som man bara fastnar mer och mer för och till slut sitter man där med smutsigt hår, konstig andedräkt, uttorkade ögon men man tittar i alla fall.

Ska om ca en timma dra mig till stan med syrran för att handla presenter till mamma.

Kommentarer
Postat av: Michelle

Shysst med ifyllning av tatuering. Hur länge hade du den innan det behövde göras? Min lille tatoo ser ut precis som den gjorde när jag gjorde den, han är visserligen inte så gammal än, haha ;) Hoppas allt är bra med dig?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback