Blogg.se suger

Detta är ju sämre än någonsin, alla inlägg försvinner när man ska publicera, vad tusan! Hatar när sånt här inte fungerar.

Jag som fortfarande är pepp från att ha tränat med Mathilda i två timmar och skrev världens inlägg. Vi tränade core (där jag insåg att jag hade fler muskler än jag trodde) och spinning som bara var riktigt skönt. Kände hur allt skräp man har i sig bara svettades ut.

Har också övningskört på körskolan idag och det gick bra, lyckades faktiskt parkera och backa utan problem och det bara efter fyra lektioner! Jag känner mig riktigt stolt och nöjd med mig själv. Lönen från Folkbladet kom också så jag och Mathidla fastnade på H&M och kom hem med underkläder.....igen!

Nu är jag alldeles för trött för att skriva något bra och vettigt, ska träna imorgon och plugga teori på körskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback