Utlyser tävling, vinn Pontiaks nya skiva!

image135

Idag på jobbet lyssnade jag på radion, närmare bestämt kanalen East FM och kom fram till att de aldrig mer borde få göra en enda sändning till.
Mitt hat mot radiopratarna är helt ofattbar, de svär, kan inte mer än 20 ord och säger gång på gång fel. Jag menar sen när heter det - Nu kära lyssnare har vi utlöst en tävling??? Ta mig tusan jag höll på att få damp för att inte nämna att idag är den andra dagen i rad då jag arbetar själv med den där dumma människan då Emelie och Lina är sjuka.

Idag blev droppen och jag fick nog. Helt plötsligt mitt i alla svordommar, skitmusik och allmän dumhet utlyser de en tävling. Vinn en t - shirt med Pontiaks autograf på! Vem (om man inte har en psykisk störning) vill ha ens något Pontiak tittat på ännu mindre skrivit på?

Därför utlyser jag nu en ny tävling - Den som först klubbar ned Pontiak på stan, tar ett kort på händelsen och hör av sig till mig får hans cd  - som han garanterat inte rört vid.

Ps: Om du klubbar ned någon av radiopratarna istället för Pontiak gäller samma pris

Pontiak suger
East FM suger

Godnatt
jag är så förbannad

Kommentarer
Postat av: josefine

PONTIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAK <3

2007-09-04 @ 21:31:08
Postat av: Toni

Jag håller med dig helt och hållet. Jag brukade stå ute på Drottninggatan och jobba ibland när de sände från typ Coffehouse by George och det enda de gjorde var att A) Spela skitmusik, B)kräka ut vardelöst uppbyggda meningar och C) Göra roliga grejer som går ut på att man skrattar åt Pontiak, en utvecklingsstörd kille. känns ju sisådär fräscht.

Postat av: Isak

hahahaha

2007-09-05 @ 09:19:26
Postat av: Jenni

Hörrödu!! Jag cyklade in i pontiak vid domino igår. då sa han tjolahoppsan, jag blev rädd men förbaskat kär! HAN ÄR SNYGG, DU ÄR KNÄPP! =P josse håller med mig!

2007-09-05 @ 17:06:27
Postat av: Amra

Jenni: haha du cyklade förbi Pontiak utan att slå ned honom??? läste du inte vad priset för det var? HANS CD SKIVA!!! om du tycker han är så bra hade du slagit ned honom och fått skivan sådeså :P

2007-09-05 @ 18:19:05
Postat av: orutt

isak lämna amra IFRED

2007-09-05 @ 20:15:53
Postat av: sara

ponitak (L) jag ska göra allt för att vinna hans skiva ^^

2007-09-06 @ 10:12:00
Postat av: Isak

orutt: lämna din kropp ifred, den mår inte bra av att ha ett extra arsle mellan axlarna. btw, orutt är slang för orutinerad va? man kan ju inte påstå att du är något ljushuvud.

2007-09-07 @ 08:00:18
Postat av: orutt

isak lilla du vem är offret här inte är det jag som följer efter nån desperat fast att hon bett dig lägga ner, du är ju psyk skadad

2007-09-07 @ 09:23:46
Postat av: Isak

du kanske borde vara en smula bättre påläst innan du ger dig på mig. din vettlösa idioti är inte ens värd min uppmärksamhet.

2007-09-07 @ 09:32:16
Postat av: orutt

det verakr som om jag får din uppmärksamhet ändå? det är synd om dig för du fattar ju verkligen inte och ditt huvve ser ut som en uppblåst ballong!

2007-09-07 @ 16:37:05
Postat av: EAST FM

HA HA HA HA

2007-09-26 @ 23:35:47
Postat av: Amra

East Fm: Ja visst är det roligt?

2007-09-27 @ 20:27:21
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: East Fm

Alla gillar inte samma musik, om du inte gillar hip hop & R n'B så borde du kanske inte lyssna på East Fm. Jag tycker inte Pontiak gör bra musik, men jag tycker han är en stark människa som tror på sig själv och skiter i andra.
Sen kanske du själv borde testa på prata inför 117 000 lyssnare? Du är väldigt välkommen att gästa oss och visa oss hur man gör för att vara en bra radiopratare! Maila till [email protected] så styr vi upp något!

2008-04-10 @ 23:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback