Ibland föds saker två gånger

Ni vet ibland när man tillsammans med en kompis och kommer på en riktigt bra historia? En såndär som inte skulle kunna framkalla den minsta fnissning om den berättats under andra omständigheter men som helt plötsligt är hysteriskt kul?

Ni vet säkert att såna historier sen slutar vara roliga när man berättat dem om och om igen för alla (som glor misstroget och ifrågasätter ens mentala stabilitet) och att man sedan glömmer bort den?

Ibland föds de igen...

Jag satt här helt fridfullt tittandes på "Desperate housewifes" när den dök upp....

En väldigt rolig historia som helt plötsligt blev sjukt rolig igen

Den föddes på busstationen utanför Tonis gamla lägenhet här i Norrköping, Hageby. Vi skulle ta oss in till stan, sega och trötta efter gårdagens ölkväll och filmtittande när Toni säger - Tänk om man väntade på bussen klädd i en banandräkt......


image137


Kommentarer
Postat av: Toni

-Vad kostar det att åka med bussen?
-Tretton för ungdom, tjugo för vuxen.
-Jag är en banan

Postat av: josefine

aaha så jävla ful

2007-09-19 @ 08:53:38
Postat av: Isak

hahaha, dyngskön idé=P.

2007-09-19 @ 13:23:55
Postat av: Angelica

hahahha så roligt =)

2007-09-19 @ 15:17:52
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Amra

Toni: hahah jag har skrattat åt det där hela dagen idag, när man säger "Jag är en banan" så ska man sammtidigt se lite förvånad och menande ut som typ - föstår inte chauffören detta? Nästa dag är man klädd som en banan men för tydlighetens skull har man en skylt där det står - Banan eller inte, min pappa älskar mig iaf.... det har han sagt

2007-09-19 @ 17:04:42
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: angelica

ja men visst är det den angelica du tänker på! Visst är jag mig lik? :P mohaa.. jo jag vet, det var därför jag kände så starkt för att skriva det inlägget. Varför hålla inne med sanningen :P föresten jag gillar din blog, du skriver bra och intressant!!

2007-09-19 @ 22:00:34
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Angelica

oj så många frågor :O haha.. Men jag gick iallafall om 8:an så det innebär att jag
går 3:an nu.. Alltså INTE tagit studenten som alla andra brain assss :P Men jag går Omvårdnadslinjen, för att jag en gång i tiden ville bli sjuksköterska. I Vilket fall som helst gillar jag att jobba med människor, vilket innebär att jag jobbar på ett dementboende på min fritid, jag festar på helgerna, jag är singel like Always, umgås inte med någon från GA typ, och ahr bott i Skåne 2 år.. och just det.. jag ska utbilda mej vidare till lärare! Jag tror jag svarade på mera frågor än vad jag fick haha :D Ja men självklart, I´m a happy girl, och om jag har någon dag sådär då jag är på "buhu" humör så skriver jag inte, eller så skriver jag fast jag använder mina agretioner eller ledsamheter till något possetivt så blir det ett alldeles kuligt inlägg HÖhö :P Vart håller du hus och allt sånt där? :)

2007-09-19 @ 23:37:46
URL: http://sugarlips.blogg.se
Postat av: Angelica

JAPP en sådan människa är jag. Även fast det där lät väldigt fel.. Jag gick om i samma veva som jag flyttade, det blev för mycket för mig, många privata problem. Men när ja kom till Skåne så ordnade sig allt! :) Och det går finemang i skolan, jag tilloch med gillar att plugga ibland haha. aha.. kan forstår att olyckstänkande sker ofta. Hat hat :P jag är också singel medvetet, 1 av anledningarna beror väl på att man helt enkelt känner att man inte har tid.. och kärlek är ett stor engagemang.. så orka. nej tack. Man ska ju hinna göra så mycket höhö. vart ska du resa då? :D Själv så kommer man ju nästan aldrig iväg utomlands.. i sommar var det längsta jag kom till Malmöfestivalen.. men det var soft soft :D Ja jag sak faktiskt ut i dag, och kanske i morgon.. ebror på hur långt pengarna räcker.. även fast jag inte är en supmaja :P Ska du själv ut något? Helgen innan löning? haha

2007-09-21 @ 10:09:02
URL: http://sugarlips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback