Ibland är man bara så vitsig och smart ^^

Igår var Play del Ingles gänget ute + Maria, Rickard och nån mer ute för att fira att vår kära Jossan blivit 18 år gammal!!!

Kvällen var minst sagt kul och jag har bara några rader att säga om vissa ^^

Amra - Vad är litet, gult och juckar mot alla sina vänner på dansgolvet??
- KAMALA

Amra du är så bra som kan det här med du vet psykologiskit och moral, tack tack (sagt av många under kvällen, inga namn nämda)

Sara - Alltså man ska inte berätta för folk att man är trög för då blir man det

Jag själv - HÅLL KÄFT, vi sjunger väl Rammstein på tyska om vi vill för fan (sagt på spårvagnen in till stan från klocket)

Becka - Om någon kommer och vill ha något får jag knäppa upp en knapp direkt :P (Becka funderar över hur väl hennes klädval passar in på dansgolvet sen)

Jossan - Jag fick för fan vänta i en kvart tills den blev 00 innan jag kom in!

Toni (uppring av mig på telefon) - Alltså jag har bara suttit ned hela kvällen och inte dansat, ingen av honkön har dragit upp kjolen och visat upp sig, är det fel på mig Amra? Börjar jag tappa stinget? Hallå Amra ta med dig den där klänningen du vet till Karlsstad sen.....(paus på 15 sek) den klänningen är bra vet du

Kommentarer
Postat av: den gula

för det första amra:
1. jag grät inte
2. Jag hatar alkohol
3. jag ville att ni skulle känna på min penis

2007-09-09 @ 15:51:23
Postat av: Sara

hahahah aa kamala du fick allt känna på mitt stånd ^^ höhöh men kul som satan hade vi =)

Postat av: josefine

hahahahaha DU GRÄT DU, ÄLSKAR ALKOHOL, DU HAR INGEN PENIS

2007-09-09 @ 18:42:57
Postat av: Toni

Mitt citat kändes som lika delar förvanskat som överdrift, men det bjuder jag på. Jag menar, jag skulle ju aldrig kunna tappa stinget.

2007-09-09 @ 20:01:42
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Amra

Toni: hahahah du det är det du sa
^^ sen att du skäms är en annan sak :P
Jossan: Jag såg faktiskt hennes penis, den är stor jag lovar :P
Det här var ta mig fan en av de bästa utekvällarna!

2007-09-09 @ 21:28:00
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Becka

Jag har alltid trott att kamalas snopp skulle vara liten och skär..

2007-09-10 @ 16:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback