Vilket djur är du?

This popular bird is kept as a pet in homes all over the world. Originating from Australia, parakeets like warm weather and lots of seeds and fruit. They are also known for being messy and quite loud! But you cannot look at one without falling in love.

You were almost a: Squirrel or a Monkey
You are least like a: Groundhog or a Lamb

image139

Jag är grovt förolämpad över detta testresultat.... jag hade väntat mig vilket kattdjur somhelst (möjligen något annat skräckinjagande) men icke jag blev en undulat! Vad tusan?

Måste bättra på min image märker jag, har på senaste tiden börjat bli lite för mjuk
För att upprätthålla min heder tar jag med denna bild:

image140


Ps: Läste mitt dagshoroskop.... ångesten släppte ^^


Kommentarer
Postat av: josefine

hur testar man det haha?

2007-10-20 @ 12:39:56
Postat av: Amra

Josefine: hahah jag vet inte, råkade hitta nåt dumt test på nätet bara ^^

Postat av: Isak

haha, undulaten amra, cool^^. vad var det för test?

2007-10-24 @ 11:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback