Snygga bilder och annat

Jag tar chansen och skriver direkt i denna blogg
Brukar annars alltid först skriva i ett word dokument eftersom mina texter har en tendens att försvinna men idag är jag för trött för att ens öppna ett word - dokument

Jobbade idag, alltid lika underhållande
Jag anser dock att skitsnack säger mer om andra än om mig så jag har inget emot det direkt =)

Har funderat på det här med snygga bilder - varför är behovet av sådana så stort? Man kan väl bara ta en vanlig bild på sig själv? Utan krusiduller och en massa poserande? Kommer någon tycka att jag är fulare utan smink och supersnygga kläder?


På torsdag får jag ätnligen mitt Halebop kort aktiverat och då ska jag ringa till alla så sitt beredda =)

Kommentarer
Postat av: Jenni

Jag har också halebop! Då ringer vi gratis till varandra ;D

Postat av: Amra

haha bra Jenni!!!

2007-10-03 @ 16:14:29
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback