Ingen bra rubrik just nu

Min mamma kom hem ikväll

Jag har saknat henne mer än jag trodde och imorgon får vi en dag för oss själva där vi kan prata om allting och ingenting (förhoppningsvis hinner vi klämma in lite tjafs som jag saknat så mycket däremellan). Hon köpte en väska till mig och hade med sig min älsklingsjuice från Bosnien. Den smakar så som de godaste persikor bara kan smaka ^^



Imorgon känns som en sådan dag då jag måste ringa hela världen för att fixa med saker.

Ring Folkbladet

Ring Folktandvården

Ring Norrköpingskommun

Ring Utbildningskontoret

Ring Arbetsförmedlingen (jag hatar blanketter)

Ring Skatteverket

Ring Nordea Bank (hur tusan kan jag slarva bort kontonumret och diverse andra viktiga papper?)

Ring, ring, ring....

Det värsta jag dock vet är när man ringer för att fixa med något man skjutit på eller helt enkelt glömt bort att göra och så går det inte att fixa över telefon. Man kopplas antigen runt till diverse telefonsvarare men äckliga röster eller så förstår de inte vad man menar.

Jag hoppas innerligt att något sådant inte händer imorgon, det blir så jobbigt att ringa ännu fler människor jag inte känner.

Ja just det, vi måste ringa till Kanada och jag ska betala min resa till Gran Canaria också.. ring, ring


Jag hoppas på att kunna få med någon till att fika imorgon men alla verkar vara lika upptagna med sitt Jossan (som inom kort kommer vara en galet förälskad människa som det bara går att nå om någon dött eller om man själv ligger döende någonstans i närheten av Klockaretorpet:P) går nog inte men kan säkert få med någon annan.

Har annars varit en hemskt seg dag då ingenting speciellt hänt. Jag har städat och försökt få i mig lite mat. Märkte imorse att jag gått ned i vikt.... Jag uppskattar inte att gå ned i vikt eftersom det tar en hel del tid att få tillbaka min vikt igen.


Kommentarer
Postat av: josefine

sekreteraren amra. ja hade nog kanske kunnat fika med men ja är sjuk nu :(
Men du får stå ut med att ja kommer när du är döende iaf haha PUSS :P

2007-10-22 @ 12:50:12
Postat av: Amra

Jossan: är du sjuk? stackars liten, jag ringer dig i eftermiddag och ger dig de senaste uppdateringarna ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback