Woho

Jag fick just en jäkla dunderlön
är helt i chock
jag måste typ köpa något.... NU

En nackdel när jag dock har pengar är att jag inte spenderar dem alls. Har jag däremot 100 kr kan jag inte hålla i dem alls.... fast jag ska nog köpa några fina saker på Indiska i alla fall.

Saker jag märkte att jag stör mig på idag:

Människor som hittar på smeknamn till sig själv. Anser dessa människor att de är så jäkla gulliga att de måste byta tilltalsnamn varje vecka? Det stör mig heter man exempelvis Katja så kanske man kallas för katta, vilket är helt okej. Men att denna Katja sen börjar hitta på en mängd olika smeknamn till sig själv (kattis, katten, kissen, ja vad tusan somhelst) är enligt mig absurt och dumt.
Det tyder på att man är antigen väldigt missnöjd med något gällande ens själv eller så tror man seriöst att man är så pass cool.
Smeknamn ska vara något som kommer natruligt och så är det

En annan sak är rökare. Jag har alltid asvkytt denna äckliga vana vissa har och anser den vara enbart självvisk. Det värsta jag vet är att gå bakom någon som röker? Hur tusan kan man vara så oförksämd att man går omkring på stan och sprider röklukt bakom sig?
Gör man sånt är man skabbig. Punkt slut. Det går för sig om det inteär mycket folk runt och ingen slipper andas in ens gift men inte annars. Stör mig på folk som luktar rök rent allmänt, tycker det är oförskämt och äckligt att de ska komma nära mig då.

Ja förutom dessa två funderingar är dagen jäkla bra faktiskt. Ska försöka städa lite här hemma och sätta mig med plugget nu när jag fick sluta tidigare från Folkbladet idag.

Jag ligger redan lite före och jag hoppas det håller i sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback