Universum kan beskyllas för mycket men brist på ironi har det inte!

Yes, mina pengar jag skulle fått för över en vecka sen eftersom jag avbokade resan till Gran Canaria har hamnat hos någon annan. Jag har skrattat åt mig själv eftersom jag alltid är ironisk men universum ville något annat denna gång.

Det fixar vi imorgon och sen får jag mina pengar

Idag råkade jag uppenbarligen sätta mig på mina glasögon så de gick sönder lite. Sen istället för att se smart och vis ut såg jag ut att vara sne i huvudet och galen.

Kommentarer
Postat av: Isak

hahaha, rock on!

2007-11-23 @ 09:13:35
Postat av: Anonym

någon annan- det är så du ser mig tack ska du ha

2007-11-23 @ 11:14:40
Postat av: Amra

nej det är inte så jag ville bara inte skriva ut namn på bloggen eftersom du kunde ta illa upp, det är allt

Postat av: Anonym

aarå lugnt :-)

2007-11-23 @ 16:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback