Tillbaka till mig själv

Mitt Internet bestämde sig för att säga farväl och ta en djupdykning till det stora svarta vilket resulterade i att jag inte haft kontakt med någon under mer än 24 timmar.

Det är skumt hur mycket man missar för jag loggade in på bilddagboken nyss och såg att typ alla jag är vän med publicerat ett gäng bilder, jag går igenom folks bloggar och alla har skrivit något nytt som inte alls hänger med på och alla på msn har massor att berätta.


Herregud, tänk den dagen jag åker iväg till Afrika? Vad händer då? Ja, jag slutar väl bry mig om vad folk skriver på nätet och ger dem mitt mobilnummer kanske men i vilket fall somhelst, det är myket man missar om man är borta från Internet en hel dag. En annan tanke som slår mig är - jag hade inte Internet hemma under hela tvåan och en bit in på trean i gymnasiet, den ni


Jag var väldigt trött efter helgen idag på Folkbladet kände jag, blir att planera bättre till nästa helg. Det gick ändå rätt bra och jag måste bara göra lite reklam för mig själv
- Nu på fredag kommer Folkbladets vinterbilaga ut, där är jag med som modell och har skrivit rätt många texter också så snälla (nu kör jag en ful grej här för att kolla lite) om ni tycker det minsta om mig läs den och ge mig respons sen. Var det okej skrivet och blev bilderna till reportagen och texterna bra?


Annars börjar läget sakta men säkert återställas till mitt vanliga läge som jag föredrar mycket bättre. Jag tvivlade nästan på mig själv där en kort sekund nu i helgen och trodde att det kanske var så att jag verkligen var lite ledsen? Insåg idag att det var jag inte alls, jag glömde bara att ordna upp saker och ting i huvudet och stoppa undan andra som jag uppenbarligen inte kan skylta med för någon nu.


Jag är nog en av de människor som lever i sitt eget huvud tror jag och har inte alltid ett behov av att släppa ut allting. Sen får jag inte glömma bort att ibland be någon jag litar på och tycker om slå en signal till mig för att kolla hur det är med mig.
Det är bra med sånt för det finns så få av dem jag kan be slå en signal till mig och sen lyssna på mitt babblande utan att döma mig eller ha åsikter om det jag säger.
Annars kanske jag strandsätter mig själv på en öde ö där ingen kan nå mig och det vill jag faktiskt inte alls.



Eldkvarn är fortfarande skitbra

Tag min hand - den ska jag lyssna på nästa gång jag är ute


Angelique Papillon säger:
tack, jag är så kär

Lua säger:

kan jag tänka mig

Lua säger:

skriver hans namn

Lua säger:

med små hjärtan runt

Angelique Papillon säger:
mm och så loggar jag in och ut flera gånger så han ska se att jag är online och skriva till mig

Lua säger:

JA

Lua säger:

det är en favorit

Angelique Papillon säger:
igår när jag såg en annan kille med piercing i läppen grät jag i halvtimma vid grönsaksdisken på Hemköp

Lua säger:

bara?

Lua säger:

varje gång jag ser en snelugg gråter jag i en timme

Angelique Papillon säger:
ja okej då jag grät hemma i duschen också

Angelique Papillon säger:
funderar på ett pierca mig själv i läppen, du vet som ett minne av honom


Kommentarer
Postat av: Thildy

UJ UJ UJ är det så seriöst :D

2007-11-16 @ 18:07:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback