Ny dator :D

Jag köpte mig en helt ny bärbar dator idag :D
Jag har själv jobbat ihop pengarna och jag köpte den själv

känns så himla bra att kunna unna sig själv sådant och ändå ha pengar över till annat =) Aja, det känns riktigt bra

Annars är jag massa begravd i arbete och måste ikväll innan jag lägger mig göra upp en plan för det hela innan jag lägger mig ikäll.

Mina filmer kom igår
"The storm of the century"   - vad jag har letat efter denna! Min nästan favorit Stephen King
"Thelma and Louise" - alltid kul att titta på

och idag beställde jag boken som ligger bakom filmen som jag tänker på som besatt - Christiane F - Wir kinder vom Bahnhof Zoo


Kommentarer
Postat av: Universalappeal

Skoj med ny dator!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback