Nördattack på Folkbladets redaktion i Norrköping

Sitter här på Folkbladet och skriver för fullt på en massa reportage. Var bara jättemycket tvungen att göra ett avbrott och i smyg skriva ett inlägg.


Nyss fick jag ett mail från Marcus Birro som gjorde mig så nördig att jag till och med klår killen som har grundat
http://www.foljeslagarna.se/ (nordens största Stephen King forum för er som inte vet och förhoppningsvis skäms för att ni inte visste).
Jag frågade herr Birro om vilka böcker man bör läsa i vinter och vet ni vad han svarade??? Jag var tvungen att gå in på toa och skutta upp och ned av glädje och ren och skär nördighet.


Människan skriver - Liseys story av Stephen King är ett absolut måste i vinter. Men gissa vad det bästa är kära vänner? Jag kommer få skriva om det, jag kommer få skriva att man måste läsa King för att ens få räknas som människa i vinter.... Okej nu måste jag återvända till arbetet och lugna ned mig ^^


Marcus Birro - Dagens hjälte
Marcus Birro - Mannen som gjorde Amra lycklig idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback