En tveksam början på en utekväll

Som sedan blev en av mina bästa utekvällar på länge!

Det hela började i klockaretorpet hos Jossan och sen drog jag och Jenni vidare till Svea där hennes kväll minst sagt fick ett abrupt slut.

Jag tog mig vidare till bibban där jag mötte Sandra och hennes tre kompanjoner. De hävdade bestämt att jag och Sandra skulle vara otroligt lika men jag förstår inte vad de pratar om ^^
Vi begav oss ett ställe vid rådhuset som har väldigt billig öl och efter det var kvällen minst sagt lyckad och kul =)

Diskussionerna mellan mig och killarna såg ut såhär på ett ungefär

Vi går över bron vid strömmen på väg till Hugo

 - Här hoppade en släkting till mig i och drunknade
 - Va? varför hoppade han, ville han dö?
- Nej! Jag menar att han trillade i när han fiskade
- Ahh, försökte han fånga fisken med tänderna? (kalle blandar sig i här)
- Hahaha han hade inget bete!
- Sluta skratta åt att min nånting som jag nog är släkt med dog här!
 - Hahahaha han hade inget bete men han gav inte upp för det, de va mig då en modig jävel de!

Väl på Hugo träffade jag en massa folk bla en Nadja som var utklädd till catwoman, då blev jag lite avis för att jag glömde att vara Esmeralda, Fan

Sandra har förövrigt pluggat in mina sista siffror.... trodde hon ja. Jag var snäll nog att påpeka att det inte var mina sista siffror utan kortnummrets fyra siffror. Jag önskade nästan att vakten skulle be henne rabbla dem när hon skulle in på Hugos sen ^^

Kommentarer
Postat av: Sandy

hahahah dagens bortgjorda MINST sagt

2007-11-04 @ 16:18:06
Postat av: Amra

haha ja men du var så gullig så ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback