Distansplugg, Folkbladet och Fika

Folkbladet som vanlig tidag, allting gick jättebra och det går framåt.

Har suttit nu med plugg och det går faktiskt riktigt, riktigt bra än så länge. Det största hotet är att min lathet vaknar till liv och dödar min disciplin. Vi hoppas och ber för att detta inte skall ske än.

Fikade med Nadja ikväll också, det var trevligt och hon var sig lik tyckte jag. Det vill säga, jag babblade på och hon stirrade lite på mig och rynkade på näsan när hon inte höll med och log när hon höll med. Men det kändes myspys och jag fick lite update om vad som händer i hennes liv just nu.

Nu ska jag försöka ta tag i lite mer studier innan jag staplar i säng helt död.

Tyvärr har alla sina goda sidor här i livet finns det en lite tråkigare baksida. Min är väl att jag fortfarande stampar på samma känslomässiga fläck och hoppas på att universum inte är så pass grymt att det låter alla mina känslor studsa mot ett känslolöst dig.

Ps: Idag fick jag uppleva hur det är att akut behöva uppsöka en toalett när det inte finns en toalett i sikte och jag saknar en krona från att ha en femma och kunna betala för att gå på toaletten. Jag är tacksam över att jag hann i tid annars hade ni fått läsa om ett mindre trevligt spektakel på Drottninggatan i tidningen imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback