Utmanad

Nu har jag även fallit dit, här kommer de gott folk!

REGLER: Varje spelare börjar med att skriva sex sanningar/egendomliga saker om sig själv. Den som blir tagen ska skriva sex saker om sig själv i sin dagbok och samtidigt ange reglerna för spelet. Slutligen väljer den personen fem nya personer och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras gästbok för att låta dem veta att de har blivit tagna och att de ska läsa ens egen dagbok för mer information.

UTMANINGEN

1. Jag tänker på sex rätt ofta, kan ibland sitta bredvid nån kille och utan någon speciell anledning fundera över vilka ställningar hans kropp skulle funka bäst i, tror inte det märks någongång eller så men jag har alltid undrat hur de skulle reagera om jag sa något i stil med - Jag tror du skulle vara underbart skön att rida, är du med hingsten? Skulle dock inte göra en sak för då skulle alla tro att jag ville ligga med dem, vilket jag inte vill

2. Jag är egentligen som hon i filmen vild och galen, jag tror att om en främling (en snygg främnling) kom fram och frågade mig om jag ville sticka till New York skulle jag inte tveka en sekund, På både tur och otur har detta inte hänt än... stackare mina föräldrar då. Jag drivs mycket av känslor och impulser och ibland känns de för stora och om de kunde omvandlas i styrka skulle jag lätt kunna flytta berg. Nackdel? jo jag känner lika starkt för människor också

3. Jag brukar ofta studera andra människor lite så som man studerar en utrotningshotad fågel eller så, efter noga studerande kommer jag fram till att jag inte är som dem och känner mig ångestfylld, det brukar jag kväva genom att umgås extra mycket med folk i hopp om att rösten i mitt huvud som säger - "du är utanför" ska hålla käft. det känns elakt att studera de man tycker om på detta viset men det är nödvändigt för mig att ta reda på så mycket som möjligt och lagra det utifall att något skulle gå fel i vår relation. då har jag ett helt lass med information jag kan använda mig av för att ta reda på varför det går som det går och göra ytterligare undersökningar.

4. Jag vet att jag gör intryck på folk och de som inte känner av det direkt brukar växa in i det, vare sig de vill tycka något om mig eller inte... sen vet jag en hel del om människor omkring mig jag aldrig talar om för att jag vill passa in och inte skrämma dem med saker jag klurat ut eller känt som rör dem... ingen vill höra sånt: Men jag vet och det finns inte något i världen jag kan göra för att sluta veta, ibland förstör det mycket

5. Jag har i´bland mardrömmar om småkryp och är hemskt frustrerad över att jag inte riktigt vet var min rädsla kommer ifrån, jag har förresten mardrömmar ganska ofta men det är inget jag pratar om, mn kan inte gå omkring och öppna sig för folk bara sådär. anledningen till att det skrivs här är att folk kommer glömma det max två dagar
efter att det är läst

6. sist men inte minst, tyvärr jag tycker om mig själv (även de dåliga sidorna) och vet att jag är bra... irriterar det dig? byt ut mig och skaffa nåt emo kid du kan dalta med, mig daltar man inte med. Jag vet vad jag går för och vet inte du det kommer du få se det inom en snar framtid



Jag utmanar: Nadja, Josefine och alla andra som vill!

Kommentarer
Postat av: Toni

Nu är ju hela min bild av dig förändrad...

Postat av: Amra

Toni: det hoppas jag, jag hoppas verkligen du inser hur tuff och
mystisk jag är ^^

2007-05-30 @ 11:26:47
Postat av: Isak

hahaha, intressant läsning;D.

2007-05-30 @ 15:15:57
Postat av: josefine

okej jag är me:P

2007-05-31 @ 21:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback