Idag bloggar jag om fåfänga mig

Vandrade omkring på stan och lyckades hitta denna ursnygga korta blå jacka. Okej att det är så snygg men att den sen kostade enbart 50 kr på Pepper är en annan som som lyste upp min dag

 - Alla dina saker kostar ju typ 50 kr (Nadja)
Ja min kära vän, I am a smart shopper :D
Nu gör jag dessutom en Nadja och lägger ut en massa bilder på min outfit idag ^^

    (Jag gillar mina strumpbyxor) 

Min kära jacka!   

Jag i fåfängans grepp! Inte ett dugg prudentlig!      

Nu när jag är klar med att vara fåfäng tänker jag berätta att midsommar efter många ändringar och planer ser ut på följande vis: Jag och tjejerna ska grilla (svulla mat) och mysa hemma hos Jossan, känns riktigt skönt att ta det lungt efter studentveckan och Hultsfred =)


Kommentarer
Postat av: Nadja

Det e snyggt;P

Postat av: Toni

Personligen anser jag att kläder som kostar över en femtiolapp är dyra kläder. Jag får själv alltid otrolig ångest när jag införskaffar ett klädesplagg som jag inte stulit, fått eller köpt på myrorna! Om någon följer med som smakråd går det lättare, så tack för hjälpen med H&M t-shirtarna! Var bara försiktig med fåfängan! Det börjar med att man fotar sig framför spegeln, men snart sitter man där och botoxar halva ansiktet!
Förövrigt: Cool outfit!

2007-06-21 @ 00:42:29
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Isak

helgrym stil. du klär i fåfänga, under kontrollerade former förstås;P. håller med toni, det ska vara äkta vara;D. tycker för övrigt att din outfit är lite rockig, och det faller alltid i smaken hos mig=P. och så skulle jag visst skriva något fint med haha, här kommer det; du svankar som en gudinna.
jag vet att man inte ska garva åt sina egna skämt men...*frust*=PXD

2007-06-21 @ 11:18:18
Postat av: Jag

Snygg klädd i snyggt
:)

2007-06-21 @ 20:36:54
Postat av: josefine

nisse

2007-06-21 @ 23:46:52
Postat av: Sara

jaa kläder under 50 tycker vi om =D det är grejjer de

2007-06-22 @ 00:06:15
URL: http://silverring.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback