Tvilling....... ägg?

Håller på och lagar mat just nu och när jag skulle kläcka ett ägg blev det en tvilling!

 och för att visa att det är sant finns här också en bild på ägg nr två bredvid tvillingarna!



Inte det mest häpnadsväckande kanske....  men syftet är att visa att om jag någonsin blir hemmafru kommer jag finna liknande saker intressanta och bli tokig! Så snälla, låt mig inte bli hemmafru, blir jag det får ni glo på bilder av ägg hela dagarna på min blogg

Har hänt lite saker sen sist (det luktar bränt i ugnen måste upp och kolla) men jag kommer aldrig orka få ned allting. Fredags var en rätt kul utekväll med mycket skratt och knäppa kort och eftersom min kära vän Nadja publicerat lite bilder kan ni kolla på hennes blogg http://thencloset.blogg.se och säga vad ni tycker.

En sak jag sitter och funderar på är varför man kommenterar en människas blogg när man inte känner den människan? Det som förbryllar mig kanske ännu mer är varför man orkar fälla en elak eller dömande kommentar? Jag menar alla har vi ju vänner vars bloggar vi läser och kommenterar, varför skulle jag leta upp någon jag kanske inte gillar eller bara stör mig på eller liknande och skriva något i den människans blogg? Det går utöver mitt förstånd men jag antar att man måste låta människor ha sitt roliga... de blir iaf aldrig bjudna på middag hemma hos mig :P

Igår var jag hos Nadja där vi diskuterade olika sätt att förklara för någon att man inte vill träffas mer eller att den människan inte är rätt. De populäraste replikerna blev:

1: ett väldigt utdraget och känslosamt "det är inte du, det är jaaaaag"
2: Jag är lesbisk
3: Börja prata och bete sig som en grottmänniska (detta beteende fick jag till min stora ära se i Italien)

Idag börjar förresten min nyttiga tid och jag har högtidligt svurit för mig själv att aldrig mer äta skräpmat... detta löfte kan innebära att jag måste sluta umgås med Sara, Jossan och Nadja men med tillräckligt mycket tjat kanske jag kan få dem att slå in på den nyttiga banan också!

Kommentarer
Postat av: Sara

jag tänker då aldrig sjunka så lågt att jag tar en sallad på donken ^^ =P

Postat av: Amra

nej sara det kommer vi aldrig göra, men nyttig menar jag att vi i sinnter avstår en kvart eller så :P

2007-07-04 @ 13:16:21
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Isak

mäktigt med tvillingägg haha=P

2007-07-04 @ 20:00:41
Postat av: Nadja

Haha good luck med nytigheten, aa för fan ja e på sen länge sen tillbaka. Dagen till ära gör jag räksallad;) Fan ta fega idiotbrudar!Du btw, det är jag inte du!!! :P haha skämta, vi ses;)

2007-07-05 @ 18:52:19
URL: http://thencloset.blogg.se
Postat av: kamala

jag ska umgås med nyttigheten själv, Josefine ikväll. Hon vill ha pizza men jag kan också avstå!

2007-07-07 @ 18:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback