Playa del Ingles!!!

Äntligen är något planerat! Det är nu klart (om jag kan få pengar från min familj,vilket jag säkert får) att jag, Sara, Jossan, Becka och Kamala ska resa iväg till ett varmt land den 8:e december! För er som inte vet så ligger Playa del Ingles i Gran Canaria. Har alltid velat åka iväg på vintern och slippa sakta ruttna bort och nu har jag chansen. Det är verkligen sjukt billigt dessutom och tjejerna jag åker med kommer nog (förhoppningsvis) inte driva mig till vansinne :P Jag misstänker att ingen av dem tänker leka grottmänniska eller klaga på allt som finns att klaga på vilket jag fick uppleva i Italien.


- Det finns bara vitt bröd till frukost (dumhuvud,dumhuvud,dumhuvud)

- Det ska bli skönt att få komma till Sverige och slippa alla blickar från män (tror du verkligen att du är så het?)


(Detta var två av de oändliga klagomålen och dumheterna jag fick höra, undrar om jag själv var likadan, jag hoppas inte)


Nehej så kommer det inte bli denna gång för sällskapet och förståelsen för andra kulturer är bättre =)

Känns riktigt bra i magen och jag ser mycket ljusare på halvåret som kommer.
 

Jag sitter här och städar så att det ska se någorlunda fint ut när familjen kommer tillbaka från Bulgarien senare idag. Jag är idag mycket piggare än igår som jag helst vill glömma bort. Förlåt Toni hoppas du glömmer det där :P



Snyggt va?


Kommentarer
Postat av: kamalalala

nice bajs playa, där ska vi ligga och dregla efter turister :: grrrr

2007-07-25 @ 15:35:09
Postat av: Toni

Glömma vadå? Jag minns inget.
Eller gör jag det...?

Postat av: Isak

men det där såg ju...tråkigt ut...okey, jag ska inte bli skådespelare iallafall, finns det plats för mig i handbagaget!?

2007-07-25 @ 21:21:18
Postat av: Amra

Kamala: Vi ska ha så jävla kul att det inte är sant
Toni: Bra, snälla glöm allt gällande den kvällen!
Isak: Nej du får inte plats

2007-07-25 @ 22:12:49
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback