Varsegod

Pojken med dom glittrande ögonen
Som en hjälte i mitt hjärta
Från sin egna lilla vrå
Han påminner mig om känslan

Tror jag är nöjd med den här dikten, försökte mig på lite japansk stil med skrivningen, hoppas jag lyckades för jag tycker om den massor
Mycket och göra men dock med en positiv känsla i magen, det kommer ordna sig med allting
Idag fick jag en ny liten lampa jag kan ha vid datan då jag bara verkar bli blindare och blindare... underbart

Imorgon, alltså idag slutar jag snuskigt tidigt, känns jätteskönt önskar bara att jag hade någon som inte går i skolan då heller att spendera tid med

Sitter o klurar på hur tusan jag ska hinna med torsdagen när allt är så fullspäckat, först rättskunskap, sen hemspråk, naturkunskapsprov o sen möte med Folkbladet? Helt sinnessjukt och jag kan inte missa något, jobbigt men men får väl bli snabbare helt enkelt

Nu ska jag nanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback