Pluggdag

Har varit fenomenalt effektiv idag och fått massor gjort! Känns så bra verkligen
Var dock för kallt för att ta en mysig prommenad som jag faktiskt ville idag....

Studiedag imorgon, känns skönt för då hinner jag ikapp med allting, har även hunnit göra en filmlista på alla filmer jag vill ha just nu, förhoppningsvis vinner jag väl på lotto eller så, sen kommer drömprinsen och så lever vi lyckliga eller något
äsch jag skulle säkert strula till det

Har varit väldigt lugn den senaste tiden.... det har jag lyckats med genom att göra tvärtemot vad jag annars skulle gjort... vill jag skrika? Le snällt och tänk på sovande bebisar
Börja tjafsa? Dra ett skämt om situationen... osv osv

Jag är lite stolt över mig själv, det är bra för då kommer jag i framtiden i förstöra så dant för mig själv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback