Orklös och Stark

Jag är visst förjust i att sätta ihop ord som är varandras motsatser, men jag känner mig så ibland, som en jäkla motsats....
Längtar tillbaka till London, där var så skönt, ingen press, inget tjat och absolut ingen magvärk... dock en massa ryggvärk ;)
Jag har en massa energi och orkar verkligen mycket nu, lika bra att använda sig av den för att komma iväg, för jag är klar här nu
Iaf temadagen för Global Profil nu på fredag, är faktiskt lite nervös och förväntar mig att jag ska klanta till något rejält, typiskt mig
Min karma kommer komma tillbaka och ta mig så hårt så att jag lär svimma, jag vet att jag inte borde göra det jag gör men jag gör det iaf för det känns jäkla bra att göra det =) 
Har kommit fram till att dom flesta människor är enkla utan speciell förmåga till reflektion eller inblick, vissa känns bara som små tröga djur vars ögon sitter för djupt in bara sjunker djupare när det försöker få grepp om något, ger upp, häver ur sig lite skit och ser dumma ut igen

Usch nu är jag cynisk igen, finns faktiskt folk jag tycker om och ler stort mot när jag ser dom, så förlåt
Skolan går faktiskt bra, härligt mycket att göra som vanligt,  det jag inte kan förstå att en hel termin faktiskt redan gått, alltså har det verkligen gått så mycket tid? När jag tänker på det kan jag inte få någon klarhet i tidsperspektivet, känns som om någon bara dragit ut proppen i badkaret och allt vatten bara försvann ner i hålet och fortsatte till okända avlopp
Så känns förra terminen, visst jag har haft det kul osv, varit ledsen ja allt men tusan jag minns det inte riktigt? Som om min sentimentalitet och förmåga att minnas med känslor bara försvunnit lite....
Har jag varit så upptagen att jag glömt att leva? Antagligen... upptagen med att förtrycka
Jag gillar din kappa du har, den långa.... bara så du vet tönt

Okej det får räcka för nu, nu ka jag pilla mig i naveln gott folk ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback