Det sötaste

Om jag inte misstar mig till hundra procent nu så hände det sötaste någon någonsin gjort för mig i eftermiddags, det var helt obemärkt och inte alls menat att någon skulle se men det fanns där
Vi tar hand om det här tillsammans skulle jag tro, ingen fara alls

Hela eftermiddagen gick åt till att träna till temadagen på Haga, var faktiskt rätt kul även om alla inte hjälpte till så mycket som de kunnat :P Men men blir nog bra och man hoppas ju lite på bra betyg faktiskt
Om eftermiddagen gick bra så var förmidaggen en mardröm, höll på att smälla av på svenskan, varför gud varför tvingar du mig att behöva lyssna på såna samtal som driver mig till vansinne? Vill bara skrika - Du är ett moje, du är skapt sånt gå och häng dig! Ja, eller något sånt iaf

Beställde ytterligare två filmer från cdon.com idag och funderar på en tredje ^^ Dom jag beställde nu var Stephen Kings "Det" och "Poltergeist" från 80 - talet, ser massa fram emot dom.... Längtar tills jag får en bra dvd samling som jag kan njuta av, just nu är jag verkligen inte helt galet nöjd.... önskar jag också hade så pass mycket pengar att jag bara kunde köpa 20 filmer sådär, skulle vara mys

Har mot min vilja börjat planera hur jag ska komma iväg till Prag i April... anledningen till att det är motvilligt är att jag inte har råd liksom.... tusan, tusan... aja får klura ut något som vanligt, jag gillar att resa och Prag har säkert en massa billiga filmer också ^^  Skulle vara riktigt mysigt att gå omkring där faktiskt

Över till annat, jag måste vara i Haga kl 07.00 imorrn :( jag är inte en lycklig människa, bara så ni vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback