Glömde bort att äta

Huvudvärk, huvudvärk hela tiden hela dagen... tack så mycket
Det kan bero på att jag idag helt enkelt glömde bort att äta, kändeingen hunger förrän runt kl 18 då jag befann mig på Willys och nästan föll ihop, ibland är jag bra allt skum.... jag som annars äter som en häst
men men förhoppningsvis glömmer jag inte bort att andas och faller död ned eller så

Sitter här med skolarbete och önskar att någon annan kunde göra det åt mig helt enkelt, jag vill inte och orkar inte men kommer göra det iaf

Hittade världens sötaste skjorta på stan idag, sen påminde min kära plånbok mig om att jag var pank coh skulle sluta dumma mig

Imorrn ska jag vara med Nadja ^^

allt för idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback