Ett sista försök

Mitt intresse för denna blogg har avtagit rejält, jag orkar och hinner knappt sitta här och skriva en uppsats om min dag - ingen som orkar bry sig ändå ^^
Men jag gör ett sista försök då jag här kan använda mig av hur långa meningar somhelst och skriva om vadsomhelst utan att någon kan gnälla

En resume av saker jag kommit fram till:

1. Jag har fått jobb på Folkbladets ungdomsavdelning "Folke" och det är verkligen skitkul tycker jag, om jag får säga det själv så går det rätt bra'

2. Dostejevski irriterar mig med sitt resonemang om sig själv. Jag kan också vara feg o förklara mig själv runt o runt utan att våga erkänna rent ut - Ja för fan ibland är jag elak och gör stora misstag och det beror bara på det, ingen annan filosofisk förklaring av mitt inre

3. Ja, jag är väldigt kär nu, det gör ont ibland

4. Man glömmer aldrig eller göra vissa misstag som folk påstår sig göra... Du glömmer aldrig att du inte är på toa och bajsar på allmän plats eller hur? Just det.... *misstänka konspiration och stirra underligt*

Annars tycker jag att livet funkar rätt bra förutom att jag de senaste två veckorna har en orolig känsla i magen, som om jag måste ta ett beslut angånde hur jag ska göra med en person, det enda är väl att jag egentligen är rätt rädd för den andra
men men ibland känns det som om livet envist knuffar mig framåt och jag vill inget annat än att hitta en plats eller någon jag kan stå still med ett tag, lukta på och känna ro i magen, sen kan vi gå vidare

Ja jag vet jag är löjlig som vanligt men jag kan helt enkelt inte släppa det och förlika mig med faktan att det skulle försvinna bara sådär, jag tror det blir kvar med förbättringar

Har mer klarhet vad jag vill göra efter studenten..... men det spelar ingen roll

Godnatt gott folk ^^


Kommentarer
Postat av: kamalalala

jag brukar bajsa på offentliga platser :)))

2007-02-22 @ 11:22:09
Postat av: Amra

har du en liten såndär bajspåse med dig och plockar upp efter dig? eller har du en hund som plockar upp efter dig ist för tvärtom? :P

2007-02-22 @ 11:54:50
Postat av: kamalalala

vad då plocka upp, knäpp eller. det blir ju kompost!

2007-02-22 @ 13:47:33
Postat av: Amra

nästa gång jag ser en bajskorv på stan - tänker jag på dig ^^

2007-02-22 @ 17:12:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback