Alla är allmänt galna

Har haft en rätt intressant dag med krånglade datorer och skumma avslöjanden
Jag är rätt bra på det där, att märke när något är fel har jag märkt ^^ är nog inte så smart att ljuga för mig eller att ens göra dumma saker i min närhet för jag uppfattar det vare sig jag vill eller ej

Har börjat med en ny uppgift på Global Profil och det känns ungefär lika kul som att titta på när blommor växer eller så, men det måste väl göras men jag surar nog ändå lite
Imorrn bötjar jag inte förrän kl 13 =) då jag tänker skippa den obligatoriska grejen på Eber, ingen i min klass bryr sig ändå om obligatoriska grejer utan ser alltid till att bara vara andligt närvarande

Idag tycke jag bara att alla har varit allmänt mesiga och ännu mer galna sen är de säkert dåliga i sängen också, eller nåt...

Bokrean startade inatt =)=) jag är så himla lycklig, hittade mitt "Flow" liksom (läs om extensialismen så förstår ni vad det innebär) och bara gick omkring och njöt av alla människor med gula Anderssons o Akademibokhandel kassar som också älskar litteratur... ska dit imorrn igen för att komplettera min allt växande samling...

Kommentarer
Postat av: Nadja

Aha misstänkte att du skippade det men kollade efter dig som en galning iaf när jag såg de tre vännerna:P så alla i din klass e inte ointresserade, haha ja jag antar att du hittade ditt flöde, betyder det något annat?

Postat av: Amra

mitt flöde är jäkla bra ^^ så bra att jag kan skippa språvagn o buss och åka på det ist :P

2007-02-28 @ 22:47:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback