Inte så värst emo av mig

Gjorde något hur emo är du test på nätet i brist på annat:

Sensitivity is overrated, right? When you catch yourself letting personal feelings weigh you down, you force yourself to shake them off, say "Whatever!" and move on. Everyone's got an emo side, but you keep yours so hidden that even your closest friends don't realize it's there. Your idea of introspection? Taking an online personality quiz. It's fast, easy, and relatively painless-unless you're offended that you got the "non-emo" result.

Lite roligt för jag tyckte det stämde rätt bra. Det ska mycket till innan jag pratar om sårade känslor och besvikelse.
Aja över till annat

Har haft en rätt hektisk vecka tycker jag, det ska bli skönt med lite ledigt men det känns tungt att nästa vecka kanske är sista veckan på Folkbladet. Jag vill mer än någonting annat vara kvar där ett tag till men får se hur det går.
Skolan har faktiskt gått rätt hyffsat och det mesta som skulle varit klart blev klart. Idag köpte jag presenter till min familj och kände mig väldigt nöjd med vad jag köpte. Blev liksom inget som inte kändes helt och hållet hundra.

Mathilda var här nyss och både jag och hon visade prov på stort mod under skräckfilmer ^^ Var dock inte så himla skräckfyllt men ändå helt okej film. Filmen hette "Från andra sidan" och Calista Flockhart hade huvudrollen.

Hon känns aldrig fullständigt trovärdig i filmrollen utan passar bättre i serier tycker jag. Hon är en duktig skådespelerska men når aldrig riktigt fram på den vita duken trots ansträgningarna.

Rent allmänt så känner jag mig lite kluven för att jag egentligen inte gillar konfrontationer. Folk reagerar så illa på dem och blir väldigt stridslystna och det tycker jag inte om. Tycker det är jobbigt att tjaffsa och det leder ingetvart så det slutar numera nästan alltid med att jag bara drar mig ur och tackar för mig så att säga.

Imorgon kommer jag och mamma titta på "Click" med Adam Sandler som förövrigt är en riktigt bra film som i slutet kan få en att bli lite fuktig om ögonen. Sen har vi bestämt att vi ska experimentera ihop någon god maträtt så vi får se hur det hela går.
Skulle egentligen köpt de sista presenterna och omslagspapper men det blev inget mer med det så då skippar vi det.

Kommentarer
Postat av: Tu Madre

tack för kommentaren
och god jul :)

Postat av: Tu Madre

hehe tack :)

2007-12-22 @ 17:46:04
URL: http://www.tumadre.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback