Utekväll med Sara den Rara och Amra (som inte har något snyggt rim förutom hamra)

Kvällen började med att jag och Sara till vår stora chock blev fotade (jag utan smink, helt nyduschad och ja ni kan tänka er hur jag såg ut, medan sara såg mycket bättre ut) av en tjej som sa att hon jobbade för H&M katalogen och att hon skulle ringa oss i veckan för att se om vi kunde modela där!!
Nu har väl inte jag världens förväntningar men det roliga var att jag och Sara igår suttit och pratat om vår obefintliga modelkarriär. Vi sa - Ja alltså om det sker så sker det.... hahahahaha skitkul Får väl se om hon ringer och gör hon det kommer jag säkert inte med.

Sen fixade vi oss hemma hos mig och drog till Hugos, där var det helt okej drag men som den konflikt undvikande kvinna jag på senaste tiden visat mig vara (mes med andra ord) jag tvungen att springa därifrån samtidigt som jag bad om ursäkt till Sara. På Hugos fanns även en packad Liza som skulle kramas och där föddes även den smartaste diss repliken genom historien.

Tänk er att en kille kommer fram till er, hans mänskliga betong står i givakt, han har en öl i handen och säger:

Killen - Tja, brudar får man slå sig ned?

Amra&Sara - Är du med i MENSA???

Killen - Ehh nää?

Amra&Sara - Ahh nej då blir det inge!


Hahahahahah vi frågade alla killar samma sak :D


Efter Hugos blev det Cromwell där det var ett riktigt jäkla drag och jag och Sara dansade loss. Dock var snyggishöjden på killarna rätt lågt, vi hade att välja mellan: en äcklig trashig kille som försökte tafsa på mig, en svart kille som dansade underligt, en kille i rullstol och en tjej som nästan var dvärg?!?
Men det var kul iaf =)


Nästa helg har vi fribiljett till Cronwell och då djävlar gott folk!! Då slipper jag fly och vi ska fira att jag fyllt år!!!
För ni ser jag fyller år om två dagar, nu på tisdag alltså :D:D:D Kan knappt vänta =)=)

Bild kommer sen eftersom bloggjävel är trög

 

Varför är jag så ful när jag har så kul?




Kommentarer
Postat av: Sara

jhag vill ha han i rullstol en mkt cool grabb

Postat av: Bone

Amra,..alltså, jag hatar inte dig det minsta,du är en skärpt tjej och skriver bra,det där med Kosovo Polje osv,.var bara ett uttryck för min,..säg,..tidvis
nå´t lite skruvad sinne för humor,..sorry!,no hard feelings?
Du gillar ju att läsa King,?,jag skickade till Sara som ett förslag ,att kika på youtube nå´a av mina landsman, Bloodpit o deras video för låten "Platitude",..videon är mycket inspirerad av en filmatisering ett av Kings böcker,.med en JN i huvudrollen,.vilken?
Ha det Amra.
Bone.

2007-08-14 @ 21:45:50
Postat av: Amra

Bone: nej det är lungt jag kommer ju inte ens från kosobo så :P hahahaha enkel fråga!! den är inspirerad av the shining (har du läst boken eller sett nån av filmerna isf vilken version av filmerna?) jag såg dock direkt att det i videon var the shining från 1980 med jack nicholson i huvudrollen och stanley kubick som regissör =)

2007-08-14 @ 22:04:13
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Bone

Cool´t, hat är en jävligt onödig o tärande känsla, bort med skiten,.om jag har läst,?, oyeah, har läst alla hans böcker,.gillar nog mest av "Pet Sematary",..eller som den heter på Svenska,.."Jurtjyrkogården" ha,ha,.kul grej,..den är riktig greepy,..och gammal är äldst´,..JN är ju djävulen själv,..vad tyckte du om Bloodpit´s musik?
O shit, märkte precis att jag saknar mat,.måste dra till OK på Stocholmsvägen.
Ha det Amra,..och läs nu inte nå´t av King så här sent,..mardrömmar upphöjt till 1000,.trötta ögon i mo´n.
Sleep tight.
Bone.

2007-08-14 @ 22:57:51
Postat av: Amra

Bone: jag har nästan alla hans böcker eftersom jag samlar på king böcker, min favorit måste nog vara "det" men den oavkortade versionen som är svår att få tag på då =)
Bloodpit var rätt bra ändå, jag brukar vara rätt mottaglig för det mesta i musikväg.... hahah jag läser alltid stephen king innan jag somnar :P

2007-08-15 @ 10:57:06
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: josefine

hahaha vad vätna ni på det fanns ju flera kap på cromwell isf:P

2007-08-15 @ 16:24:08
Postat av: Amra

Jossan: hahaha ja du vi var väl för kräsna men jag ångrar nu att jag inte satsade på den underliga svarta killen :P fan fan

2007-08-15 @ 17:15:02
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Toni

Amra rimmar faktiskt på Klamra

2007-08-17 @ 15:21:57
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Amra

Toni: mmmm bra... mitt namn rimmar med ett vertyg samt ett ord som
bara är skumt och dåligt...är Klamra ett namn?

2007-08-17 @ 17:29:34
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Toni

Klamra sig fast vid = hålla sig fast vid.
Okej, det är inget bra ord att rimma på.

2007-08-18 @ 00:24:09
URL: http://kamratsavela.blogspot.com
Postat av: Amra

Toni: nee låter ju bara desperat, amra klamra, klamrade sig fast vid mig :P är du inne något på msn snart så vi kan prata?

2007-08-18 @ 13:46:27
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: Amra

Toni: nee låter ju bara desperat, amra klamra, klamrade sig fast vid mig :P är du inne något på msn snart så vi kan prata?

2007-08-18 @ 13:46:37
URL: http://amrasfinablogg.blogg.se
Postat av: josefine

uppdatera !!

2007-08-18 @ 15:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback